فهرست آدرس وبلاگ های فارسی برای شرکت های بازرگانی

مسئله وبلاگ نویسی و استفاده از وبلاگ برای اهداف مختلف پیشینه خیلی قدیمی در فضای اینترنت دارد و می‌توان ادعا کرد که همزمان با سایت‌ها به وجود آمده است. وبلاگ ها در ابتدا جهت نوشتن خاطرات، اتفاق های روزانه و نوشته های شخصی استفاده می‌شدند اما امروزه استفاده از وبلاگ ها به عنوان یک ابزار برای تبلیغات و تقویت سایت های فروشگاهی به یک موضوع مهم و تعیین‌کننده تبدیل شده به گونه ای که برخی شرکت‌های بزرگ در دنیا نیز از این ابزار استفاده می‌کنند.

برای درک اهمیت نوشتن وبلاگ و محتوای آن تنها می‌توانید به چند تا سایت برتر دنیا مانند سایت یوآست، دیجیتال مارکتینگ، موز (moz) و حتی خود گوگل مراجعه کنید که با وجود داشتن رتبه های برتر در دنیا، از وبلاگ ها استفاده می‌کنند. سوالی که ممکن است مطرح باشد این است که تفاوت ساسی سایت و وبلاگ در چیست؟ وبلاگ ها صرفا جهت اطلاع رسانی ساخته می‌شوند و سایت ها جهت خدمات رسانی ایجاد می گردند. در واقع وبلاگ ها هیچ خدمات آنلاینی را ارائه نمی دهند.

لیست پربازدیدترین وبلاگ های فارسی

در حال حاضر بسیاری از کسب و کارها برای افزایش نرخ تبدیل خود از گرفتن بک لین در وبلاگ ها استفاده می کنند به این صورت که با تولید محتوای جذاب و مفید یک یا چند لینک از سایت خود را در مطلب مورد نظر قرار می دهند که افراد با کلیک بر روی آن، وارد سایت مورد نظر خواهد شد. فراموش نکنید که با ظاهر زیبا و تولید محتوای جذاب می توانید مخاطب های زیادی را برای خود جذب کنید. حال چگونه یک وبلاگ بسازیم؟

 این عمل بسیار ساده است. اولین قدم ایجاد عضویت و ساخت یک پروفایل به نام خودتان یا کسب و کارتان است، سپس قالب متناسب با کسب و کار خودتان را انتخاب کنید. بعد از انجام این مراحل شما صاحب یک وبلاگ شده اید که می توانید روزانه و هفتگی در آن محتوای مفید درج کنید. در زیر به چند نمونه از وبلاگ های پربازدید فارسی اشاره کرده ایم:

https://medad.io/@sazealborzcompany/

https://virgool.io/@sazealborzcompany

https://idat.ir/@soheilgascompany

http://sazealborz.blog.ir/

http://sazealborz.blogfa.com/

http://sazealborz.parsiblog.com/

https://sazealborz.persianblog.ir/

https://sazealborz.blogsky.com/

http://sazealborz.tibablog.ir/

http://sazealborzcompany.tebyan.net/

http://sazealborz.loxblog.com/

http://sazealborz.asblog.ir/

http://sazealborz.rozblog.com/

http://sazealborz.limoblog.ir/

امیدوارم این لیست برای شما مفید باشد. برای استفاده بهتر از آنها باید روی هر لینک کلیک کنید و وارد آنها شده برای خودتان پروفایل درست کنید. و شروع به نوشتن مقاله کنید.

درباره نویسنده

ارسال دیدگاه

نه + پنج =

RSS آکادمی دیجیتال مارکتینگ

RSS سئو سایت

تبلیغات متنی